Strony

niedziela, 27 października 2013

60. Flowers'y

Przyszedł czas na roślinki... 
Ostatni raz pokazywałam wam swoje orchidee w czerwcu... Dużo się zmieniło od tego czasu... I kilka jeszcze nowych przybyło :) Kilka to znaczy całe dwie :) Teraz mam ich już pięć...

Najpierw przypomnę wam jak teraz wyglądają moje wcześniejsze ślicznotki...

Numer jeden...
Numer dwa...
Numer trzy...

Przepięknie zaczynają puszczać już kolejne łodyżki i nowe pąki :)

A to nowe, urodzinowe...

Numer cztery...
I nymer pięć...

Hmmm, i przybyło kfiatuszkóf do koffania :)))


Chciałam wam jeszcze wspomnieć, że jutro już wracam do pracy.... Urlop macierzyński się skończył więc pora wracać... Trzymajcie kciuki... Ależ mam stresa...

Pozdrawiam cieplutko
M.

2 komentarze:

  1. Ale cudne! Ja robiłam dwa podejścia do hodowania storczyków - nieudane. Od tej pory podziwiam je na oknie sąsiadów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na szczęście się udaje Aniu :) Może i tobie się uda ... Pozdrawiam...

      Usuń