Strony

piątek, 16 sierpnia 2013

39. Planujemy urlop :)

W tym roku nasz wspólny rodzinny urlop wypada na koniec września. Niestety wtedy lato się już kończy na dobre :( No i co tu zrobić? Przecież pragnie się słońca i plaży, kąpieli w morzu... Koniecznie chce się wrócić opalonym.
Jedyne rozwiązanie to urlop gdzieś gdzie nadal świeci słońce :) Tylko gdzie tym razem?... Byliśmy już razem z mężem w Hurgadzie (Egipt), rok temu zwiedzaliśmy Bodrum (Turcja). Teraz zastanawiamy się nad Hiszpanią, Tunezją, Maltą lub Cyprem. Ciężki wybór, choć dla mnie nie ma to większego znaczenia. Ważne by było słońce i plaża :) No i koniecznie ma być bezpieczne, bo zabieramy naszą pięciomiesięczną kruszynkę. Poza tym nie byłam w żadnym z wymienionych miejsc, a uwielbiam zwiedzać nowe zakątki. Już kiedyś, jako mała dziewczynka, obiecałam sobie, że zwiedzę cały świat hihihi :) No i mam zamiar zrobić wszystko by spełnić swoje marzenie :)
Dziś przeglądaliśmy oferty biur podróży i jak na razie stawiamy na Cypr lub Tunezję. Kto poleca te miejsca? Czy jest fajnie, czy jest tanio czy drogo? Co warto tam zwiedzić? Piszcie, zawsze to lepiej posłuchać rady doświadczonych :)

A tu mały przegląd z naszych ostatnich wakacji w Turcji... Miło się to wspomina :)

Przed hotelem
Bufet


Bufet

Bufet

Bufet

Wieczór turecki i Kebab :)

Wieczór turecki

Mniam...mniam...

Słodkości

Wieczór turecki, z tancerką tańca brzucha.. Była niesamowita...

Banany

Granaty, na placu hotelowym...

Zadowoleni, wypoczęci MY :)

Przystań...w centrum Bodrum...

Przystań... w centrum Bodrum...

Mój nurek...

One more time :)

Lokalny targ, owocowo-warzywny...

Lokalny targ, owocowo-warzywny...

Z małpką na plaży :) Słooodka

Prezent urodzinowy od mojego męża.... Nic tego nie przebije :)

Przy hotelowym basenie... A w brzuszku mała Andy... Czwarty miesiąc...

Pamukkale

Pamukkale

Pamukkale

Pamukkale

Pamukkale

Pamukkale

Pamukkale

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz