Strony

sobota, 17 sierpnia 2013

40. Niespodzianka

Urlop zbliża się wielkimi krokami... A my nadal nic nie mamy zarezerwowanego.
Wczoraj pojawiła się nowa opcja... I chyba właśnie na tym się skończy. Czemu nie wybrać Polski tym razem??? Przecież w górach we wrześniu jest przepięknie... No i tu nie musiałabym się martwić o moją małą kruszynkę :))) To będzie strzał w dziesiątkę... Spędzilibyśmy rodzinnie parę dni, tylko my we troje. Tęsknię za tym, bo ostatnio naprawdę brakuje nam na wszystko czasu.
Żeby było fajniej, mój mąż sam wszystko chce zaplanować nie wtajemniczając mnie w żadne szczegóły. How sweet <3 Oczywiście dam mu się wykazać... Chce nam zrobić niespodziankę więc nie mam zamiaru mu przeszkadzać.... Kocham niespodzianki :)
Wczoraj pół dnia siedział i przeglądał oferty biur podróży, allegro oraz groupony... Groupon to świetna stronka, można czasem trafić na fantastyczne oferty za naprawdę małe pieniądze. Mieliśmy już okazję korzystać z tego portalu i sprawdził się idealnie. Z tego co mi mój kochany powiedział to ma już coś na oku, ma tylko podzwonić w parę miejsc i dograć szczegóły. A mi i Andrei wypada tylko czekać, potem się pakować i dobrze się bawić...
Cały miesiąc będę się zastanawiała jakie miejsce wybierze. Czy Zakopane czy znajdzie inne równie piękne miejsce. Nie mogę się już doczekać :)

A to małe przypomnienie sprzed paru lat w Zakopanym...




















Ach wróciłabym tam już dziś :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz