Strony

niedziela, 25 sierpnia 2013

44. Aniołki, aniołeczki... i mój angel :)

Miłość do aniołków wzięła się od mojej przyjaciółki Aśki M. Gdziekolwiek bym się nie obróciła, okręciła u niej w domku, wszędzie natykałam się na anioły... Ona je po prostu kochała. Nie ważne, małe czy duże, ważne by były... :)
Zaraziłam się to miłością... I powiedziałam sobie, że jak urodzi się moja córcia aniołki będą w jej pokoju wisiały wszędzie. Mają ją chronić przed całym złem tego świata....

Na dzień dzisiejszy mamy cztery aniołki... A jednego Andrea dostała właśnie dziś od swojej chrzestnej matki z okazji ukończenia pięciu miesięcy :) Jakież było nasze zaskoczenie kiedy otworzyłyśmy paczkę... Uśmiech nie schodzi mi z twarzy do tej pory :D
Piękny, ręcznie robiony Anioł z masy solnej, pomalowany, polakierowany... No i podpis imienny mojej córci :) Wyjątkowy prezent, dzięki sis :*... Aniołka wykonała Kasia, koleżanka mojej siostry... Ta dziewczyna potrafi robić cuda... nie tylko takie jak to na zdjęciu... Robi też przepiękną biżuterię, ale o tym może kiedyś... :)

A to nasze aniołki...

To nasze cudo... Jeszcze raz dziękujemy siostra, jesteś kochana i Andrea nie mogłaby mieć lepszej matki chrzestnej :)






Aniołek wyszukany na bazarku w Busku-Zdroju... Ręcznie malowany na szkle... Poluję jeszcze na inne kolory...

Pamiątka z Chrztu Świętego... I pierwszy Anioł Stróż...

I przesłodki aniołek maskotka, od cioci Bogusi G. Mojej serdecznej koleżanki, z którą nie widziałyśmy się od lat.. Ona mieszka w US... Ale jak tylko dowiedziała się o mojej ciąży prezent przyszedł błyskawicznie... Dziekuję :*

6 komentarzy:

  1. Wszelkie anioły i aniołki mile widziane:) Pozdrowienia i zapraszam do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już stoję w kolejce :) I mam nadzieję, że tym razem się uda... Nigdy jeszcze nie dopisało mi szczęście :)
      Pozdrawiamy

      Usuń
    2. To dorzucę prośbę o umieszczenie banera i dodanie bloga do obserwowanych:)

      Usuń
    3. Zrobione :) Trochę to trwało, bo niektóre rzeczy są jeszcze dla mnie nowością :)
      Tak więc czekam na wyniki :) Pozdrawiam Paula

      Usuń
  2. Piękne są anioły!!! Uwielbiam je!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również je uwielbiam :) No i między innymi podoba mi się Twoja skrzyneczka na ząbki dla Hani... Oj przydałaby nam się taka :)

      Usuń