Strony

wtorek, 1 marca 2016

211. Wspaniałości

Dziś jak sam tytuł zapowiada o wspaniałościach :)
Będąc w Polsce zostałam obdarowana iście po królewsku... Dokładnie tak jak lubię :)
Dziękuję Wam dziewczyny i buziaki w Waszą stronę :*...

To, że uwielbiam niektóre z waszych bogów wiecie :)
To, że kocham wasze rękodzieła też wiecie :)
Więc zawsze przy okazji pobytu w kraju robię listę z wymarzonymi pozycjami na ową chwilę :) Tym razem to były bardzo wyjątkowe zamówienia :) Wyjątkowe, bo dla moich dziewczynek... i to na ich urodzinki :) Dla niewtajemniczonych: Amelka skończyła 9 lutego roczek :) a Andy 24 marca skończy trzy latka :)
Sami więc widzicie, że musiało to być wyjątkowe :)


Tak więc pozycja numer jeden na naszej liście to uwaga uwaga...
OGRÓDEK WARZYWNY ANDY :)
Niestety w transporcie trochę nam się opisy warzywek uszkodziły dlatego nie będzie zdjęć naszego autorstwa. Ale całość jest tak piękna, że nie chciałam pokazywać bez uszkodzonych elementów :) Za zgodą Agi z bloga MOJA LALKA umieszczam jej zdjęcia :) Dziękuję Aga...









Wszystkie elementy wykonane są bardzo precyzyjnie. Mięciutkie więc nie ma obawy, że dziewczynki zrobią sobie krzywdę. No i co ważne przy maluchach takich jak Mela, żaden element nie jest na tyle mały by była obawa połknięcia bądź zadławienia się :)


Kolejna pozycja to...
KRĘGLE dla Amelki :)

Długo zastanawiałam się nad prezentem dla Amelki na pierwsze urodzinki.A aż w końcu Aga mi podpowiedziała i oto są...
Zdjęcia również autorstwa Agi.





Dodam, że Amelka jest nimi zachwycona :)
Nie tylko Amelka, bo grają razem z Andy...

Trzecia i ostatnia pozycja na liście od Agi to:
Alfabet...
I to już jest prezent z myślą o obu dziewczynkach.
Wszystkie literki wykonane z mięciutkiego, milutkiego materiału. Piękne pastelowe kolory, idealnie pasują do pokoju dziewczynek.
To również zdjęcia autorstwa Agi.



Jeszcze raz bardzo dziękujemy Agnieszko.
A wszystkich chętnych odsyłam na bloga Agi MOJA LALKA lub na Fb.


***


Dostałyśmy też wspaniałe segregatory od naszej kochanej blogowej cioci.
Dziękujemy Danusiu...
Segregatory, każde z imieniem dziewczynek, przeznaczone są na pierwsze prace. Amelki segregator jak na razie jest jeszcze pusty ale Andy może pochwalić się już kilkoma rysunkami :)





A ja dostałam piękne blaszki.




Danusia wie jak bardzo podziwiam jej prace i sprawiła mi piękną niespodziankę :)
Jeszcze raz dziękujemy.


***


Dostałyśmy też jeszcze jedną przesyłkę ale o tym już w nowym poście :)
Pozdrawiamy i miłego popołudnia.
U nas słonecznie i +11°C :)

10 komentarzy:

  1. U Was słoneczko? Kobieto u nas zima stulecia od 2 dni :P śnieg po kolana.
    Przepiękne prezenciki dostałyście :) Aga robi cudeńka! Ten ogródeczek jest niesamowity :* aż Wam zazdroszczę :* A te kręgle? Łał! Świetny pomysł na prezencik na roczek dla Amelki :*
    Wszystkiego najlepszego dla Dziewczynek :* Duuuuuużooooo zdrówka :) i miłości i radości z beztroskiego dzieciństwa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję za życzonka dla dziewczynek :)
      A co do wspaniałości to na pewno nie są ostatnie od Agi :) Już mam w głowie następne zamówienie bo to przecież Dzień Dziecka się zbliża hihihi
      Pozdrawiam i zapraszam kochana do nas na przepiękną wiosnę :)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla córeczek!!! A to co prezentujesz, to rzeczywiście WSPANIAŁOŚCI!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej , faktycznie same cudowności :))) Najważniejsze, ze wyjazd udany!!!! A jak męzowi poszło z remontem?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu jak dojdę ze sprzątaniem do mety to pojawi się post :)
      Już się doczekać nie mogę...
      Powiem tylko, że ja jestem zachwycona zmianą :)
      Pozdrawiam kochana

      Usuń
  4. Madziu, dziękuję za takie piękne opisy i za fascynacje moimi pracami. Cieszę się , ze dziewczynki grają w kręgle- to super. Pozdrawiam Cię i ściskam- ja ciągle zapracowana ale co jakiś czas tu się pojawiam. Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś moja fascynacja nie ma końca i wiesz, że to nie jest ostatnie zamówienie :)
      Jak napisałam wyżej w komentarzu zbliża się Dzień Dziecka ;)

      Usuń