Strony

sobota, 7 grudnia 2013

68. Szukam chętnych...

Zastanawiacie się co mam na myśli tytułując ten post :)?? A więc wyjaśniam...

Powinnam to zrobić już dawno... Jednak dopiero dziś jakoś odruchowo weszłam na internet i zaczęłam szukać... No właśnie ale czego?
Szukam polek, matek z małymi dziećmi w swojej okolicy :) Moja Andy skończy niedługo dziewięć miesięcy a tak naprawdę nie ma żadnego kontaktu z rówieśnikami. Postanowiłam to zmienić...Chcę by moja córcia miała znajomych, by mogła nauczyć się bawić z innymi dziećmi zanim pójdzie do szkoły :) Byśmy mogły spotkać się na jakimś spacerku... My-mamy mogłybyśmy wypić kawkę i porozmawiać, a dzieciaki mogłyby się pobawić :)

Niestety nie tak łatwo znaleźć w Manchester polskie grupy matek z dziećmi... Natomiast udało mi się wejść na ciekawe forum internetowe. Zajrzyjcie tu, bo warto... Zapisałam się i czekamy :) Mam nadzieję, że wkrótce ktoś się do nas odezwie... że ktoś się nami zainteresuje hihihi...

Może wy jesteście gdzieś blisko, moi blogowi przyjaciele... Czasem czuję się taaaka samotna....

A póki co nie pozostaje mi nic innego jak sama zorganizować czas swój i Andy...

No i krótkie wspomnienie wczorajszego dnia...
 Odwiedził nas Mikołaj... To pierwsze Mikołajki mojej córci...
Powiesiłyśmy skarpetkę, ale na list jest jeszcze za malutka :) Tak więc w tym roku pozwoliłyśmy Mikołajowi nas zaskoczyć... Oj udało mu się, udało... Moja Andy kocha wodę i kąpiele, więc kolejna zabawka wodna to fantastyczny pomysł :) Dziś będzie pierwszy test :)
 O mnie też nie zapomniał ;) Hihihi 
Dziękujemy Mikołaju :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz