Strony

piątek, 27 października 2017

261. Wymianka z Renią

Piękny październikowy poranek nas dziś przywitał... Aż chce się żyć :)
Amelka już w przedszkolu... Andrea zjada śniadanko, (miała tydzień wolnego w szkole)... a ja mam czas na kawkę i blogowanie :) Czeka mnie zaległy post a potem spacer z Andreą i poszukiwanie bucików na jesienne dni :)
A więc zaczynamy...

***

Dziś pochwalę się wam moją wymianką ze wspaniałą kobietką... Ciepłą, rodzinną, serdeczną...
Renia prowadzi bloga to co mam w głowie... i koniecznie musicie zajrzeć do niej, bo to istna artystka :) Nie ma chyba dziedziny, której by nie spróbowała. A wszystko co robi jest po prostu cudowne.
Ja już wiem, że to na pewno nie będzie ostatnia nasza wymianka i o ile Renia też wyrazi chęć to jeszcze nie raz będę się wam nią chwalić :)
 Chcę też zaznaczyć, że wszystkie zdjęcia są autorstwa Reni i za jej zgodą umieściłam je na swoim blogu... Dziękuję kochana :)

Tym razem wymianka była połączona z zabawą "podaj dalej", w której Renia wzięła udział u mnie na blogu. Zasady wszyscy znają więc nie ma sensu o nich pisać.
Renia dostałą ode mnie takie oto prezenty :) Oczywiście herbatka prosto z Anglii, coś słodkiego, parę mydełek no i jakieś przydasie. Drobnostki ale mam nadzieję, że nowa właścicielka jest zadowolona :)



Natomiast na wymiankę przygotowałam dla Reni te oto cuda.

Zazdrostka...
Miały być dwie, jedna 60cm, druga 90cm... Z racji braku czasu wysłałam jedną a druga już jeszcze się dzierga. Nie chciałam po prostu, żeby Renia czekała na całą paczkę jeszcze dłużej :) Także niebawem będą dwie.


Koszyczek.
Wysłałam go, bo wiem że Renia zrobi z niego cudo :)
I do tego serwetka :)Tak mi się spodobał wzór, że sobie zrobiłam dwie identyczne :)


Poszewka na podusię :) I ręczniczek kuchenny :)


I na koniec podarowałam Reni firaneczkę, która zrobiłam dużo wcześniej.
Firaneczka długo leżała i czekała na odpowiednią chwilę... Wiem, że to był trafiony prezent, bo firaneczka prezentuje się u Reni przepięknie.


Sami zobaczcie :)


***

A teraz czas na prezenty od Reni...
Gdy otworzyłam paczuszkę byłam w szoku... Tyle piękności mi Renia podarowała, odebrało mi mowę... Serio...
Przecudne królisie dla moich dziewczynek... Reniu nie mogłaś im podarować lepszego prezentu... Do dziś obie śpią z nowymi przyjaciółkami. I gdyby nie to, że nie można brać zabawek do przedszkola to pewnie Amelka i tam by królisię zabierała :)))
Bardzo bardzo dziękuję w imieniu dziewczynek :*


 A dla mnie przyszły pudełeczka różnego rodzaju i wielkości...
Wspaniale, bo teraz większość moich drobnostek znajdzie mieszkanko :)


Najbardziej przypadło do gustu mi to oto na herbatkę :)
Reniu, jest idealne do mojej kuchni :*
Dziękuję...


Kilka deseczek, których nigdy dość...
Uwielbiam je...


No i moje wymarzone pojemniczki... Reniu kolor jest idealny...
Tak długo szukałam pojemniczków w tym kolorze a wystarczyło tylko poprosić Renię i proszę :)
Powiem Wam, że teraz moja kuchnia jest kompletna :)


I jeszcze skrzyneczka jak ja ją to nazwałam :)
I wymyśliłam sobie, że w niej będe miała swoje kaktusiki... Póki nie wymyślę czegoś lepszego :)




 ***

Podsumowując...
 ...wymianka niesamowicie owocna w prezenty...
Same wspaniałości...
I jeśli uszczęśliwiłam Renię choć w 1% tak jak ona mnie to bardzo się cieszę...


Wszystkie moje wymianki do tej pory były świetne, bo każda z was jest niesamowicie uzdolniona. Do tego schlebia mi, że to właśnie ze mną chcecie się 'wymienić' :)
Więc jeśli na przyszłość któraś ma ochotę to śmiało zapraszam :)

Pozdrawiam i miłego weekendu...

4 komentarze:

  1. dziękuję raz jeszcze było na 100 procent a nie jeden:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze, że trafiłas na Renatkę, bo Danusia jakoś nie sprostała. Wszystko cudne, ale jak zobaczyłam firaneczkę na oknie i ten koszyczek, to aż zapiszczałam. Buziaki Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wymianka w każdą stronę, spisałyście się na medal, upominki odjazdowe pozdrawiam Dusia [ Madziu jak będzie z tymi fotkami? bardzo proszę]

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczynki... Wszystkie wymianki są przepiękne i dużo dla mnie znaczą... Wstyd mi się przyznać, że z Dusią dałam plamę... Bardzo za to przepraszam cię Dusiu jeszcze raz jeśli to czytasz :(

    OdpowiedzUsuń