Strony

sobota, 31 maja 2014

106. Zapiekanka z kurczakiem i pieczarkami

Znów dopadła mnie chęć eksperymentowania w kuchni :) 
Niewiarygodne prawda :)? Ja taki antytalent kulinarny hihihi... No cóż jednak cuda się zdarzają... Boję się tylko, że jestem monotonna w tym swoim gotowaniu... Ciągle tylko makarony, pasty albo jak dziś zapiekanka na bazie makaronu. Ale cóż ja mogę poradzić skoro uwielbiam makaron :(

***

No więc moja zapiekanka :) 
Bardzo prosty przepis... Oczywiście wymyślony, a raczej wykombinowany w całości przeze mnie.

Potrzebujemy pierś z kurczaka, cebulę, pieczarki, mrożone warzywa (wedle uznania), koncentrat pomidorowy, ser żółty i makaron. 
Kroimy pierś z kurczaka i mieszamy z przyprawami. Ja dałam sól, pieprz, paprykę, oregano i bazylię :) Ale wy możecie pokombinować na swoje smaki. Podsmażamy na patelni. Następnie kroimy pieczarki i cebulę, podsmażamy na drugiej patelni, dusimy. Kolejnym krokiem będzie podduszenie warzyw...
Wszystko razem mieszamy. Dodajemy koncentrat pomidorowy i znów porządnie mieszamy... Wykładamy wszystko do naczynia, posypujemy startym serem żółtym i gotowe :)
Wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 200C i zapiekamy około 20-25min. 
Gotowe...











A tak prezentowała się na moim talerzu :)


Smacznego!!!

Ja się najadłam i teraz idę się odprężyć przy szydełku. Andy śpi więc teraz mogę się zająć sobą :)
Dobrej nocy...
Pozdrawiam...
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz