Strony

niedziela, 24 listopada 2013

64. 8-y miesiączek ;)

Witam kochani!!!
 Dziękuję za komentarze pod ostatnim postem :)
Nie przestawajcie hihihi...


Ach jak ten czas szybko leci... Jeszcze tak niedawno planowaliśmy dziecko.... A tu proszę, dziś, dokładnie o tej godzinie, nasza mała dziewczynka kończy osiem miesięcy :)
Niesamowite... Jak ona się rozwija... Zaskakuje nas każdego dnia :) Jest już taka samodzielna, wszystko chce robić sama.... Taka nasza 'Zosia Samosia' hihihi
Ostatnio zaczęliśmy jej nawet myć ząbki. Ma ich już sześć, więc to najlepszy moment by zacząć naukę mycia ząbków :) I wyobraźcie sobie, że Health Visitor zalecił nam pastę Colgate dla dorosłych, familijną jak ona to nazwała... Przeżyłam lekki szok, bo w Polsce stosuje się raczej pasty typowe dla maluchów :) Jednak spróbowałam i pełen sukces. Moja Andrea uwielbia myć ząbki, a ostra mięta jej nie przeszkadza, wręcz nawet smakuje. Wyobraźcie sobie ile ja mam przy tym zabawy... Ach ten mój kochany brzdąc...
Następna lekcja to będzie potty training :) Już się nie mogę doczekać :D :D :D

A wracając do samodzielności... Moja księżniczka potrafi się już sama bawić :) 
Nie wiem czy to wcześnie czy późno, ale w sumie niedawno odkryłam, że sadzając ją na kocyku na podłodze i dając jej zabawki mam totalny spokój co najmniej przez pół godziny :)
Rozpiera mnie duma i szczęście... 




Powoli też zaczyna stawać na nóżki... Tylko czekać jak postawi swój pierwszy krok :) Mam tylko nadzieję, że akurat tego dnia nie będę w pracy... Nie darowałabym sobie gdyby ominęło mnie tak ważne wydarzenie.


Ok kochane powoli dzionek się kończy... A razem z tym mój wolny weekend :( Jutro znów praca...
Tak więc żegnam się z wami i postaram się jeszcze chwilkę poszydełkować. Muszę podgonić swoją pracę. A co to takiego to pochwalę się jak skończę :) Powiem tylko, że to największa rzecz za jaką się wzięłam do tej pory...

Pozdrawiam
M.

2 komentarze:

  1. zaskoczyłaś mnie wiadomością z pastą, mi lekarz mówił, że nie używa się pasty dopóki dziecko nie umie wypłukać ust

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wyobraź sobie, że ja też byłam zaskoczona... Ale faktycznie mała myje ząbki i baaaardzo to lubi... Więc chyba nic złego jej nie grozi :)
      Pozdrawiam

      Usuń