Strony

wtorek, 10 września 2013

50. Makaron z warzywami i kurczakiem...

Dziś znów dzień gotowania :)

Ale najpierw muszę się pochwalić naszymi własnoręcznie wyhodowanymi pomidorkami :) Dość późno je sadziliśmy, więc i owoce są późno. Tu pokazywałam wam pomidorki. Już wtedy miały owoce ale jeszcze zielone :)  Teraz możecie podziwiać nasze czerwoniutkie piękności. Szkoda tylko, że smaku nie możecie poczuć, bo tak słodkich pomidorków w życiu nie jadłam :) Pyszniutkie...



 Ok, a teraz do rzeczy... Mój dzisiejszy obiadek: Kurczak z warzywami i makaronem... Pyszności a cały sekret w oliwie sezamowej :)
Przygotowanie jest bardzo proste... Kroimy piersi z kurczaka w kostkę, dużą czy małą, jak kto woli... :) Doprawiamy kurczaka przyprawami wedle gustu. Ja użyłam papryki słodkiej, oregano, chilli, pietruszki, pieprzu, soli i odrobina oleju sezamowego. Odstawiamy to na jakieś pół godzinki. Potem wrzucamy wszystko na patelnie i dusimy. Dodajemy pokrojoną cebulę w kostkę i mix warzyw mrożonych :) Lepiej dodawać świeże warzywa ale można wybrać uproszczoną wersję, tak jak ja dziś :) Dodajemy odrobinkę sosu sojowego i wszystko dusimy... Na koniec dodajemy wcześniej ugotowany makaron :) Całość dusimy jeszcze parę minut.
No i nasze danie jest gotowe... Uwierzcie wyszło mi idealnie, mniam... Wygląda też chyba nieźle..




Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz