Strony

poniedziałek, 4 grudnia 2017

264. Advent Calendar 2017

Grudzień...
A więc czas na zaprezentowanie naszego kalendarza adwentowego :)
Co roku staram się zrobić dziewczynkom coś nowego.
W 2014 roku były małe sakiewki ze słodyczami; w 2015 roku Andrea dostała każdego dnia nową książeczkę; w 2016 niestety nie miałyśmy nic, bo dziewczynki były u babci w Polsce :)
W tym roku wymyśliłam sobie zupełnie inną formę :) A, że nigdzie jeszcze w sieci akurat tego nie widziałam pomyślałam 'czemu by nie spróbować' :)
Pracy było sporo, bo przecież mam dwie córy a nie jedną, wszystko więc musiałam dublować  i starać się by każdy dzień był identyczny :)
Mam nadzieję, że się udało :)

***

Już od jakiegoś czasu planowałam formę i zbierałam potrzebne materiały, a potrzebowałam tego sporo :) Czekało do zrobienia aż 48 niespodzianek.

Jako niespodzianki znalazły się wszystkie drobnostki, które dziewczynki uwielbiają. Czyli koniki pony, figurki z paw patrol, różne ozdoby do włosków, świąteczne skarpetki i słodycze oczywiście :)


Sami zobaczcie jak to sobie zaplanowałam :)


Każde dziecko kocha jajka niespodzianki???
No moje dziewczyny je uwielbiają :)
Tak wiec teraz przez kolejne 24 dni będą miały wyjątkowe jajko i niespodziankę w środku :)


Kilkadziesiąt plastikowych jajek, niespodzianki, trochę dekoracji i gotowe :)


I wiecie co, widząc miny dziewczynek i ich radość po otwarciu kolejnego jajka, mogę śmiało powiedzieć, że to był strzał w dziesiątkę :)


A Wy jakie macie kalendarze adwentowe w tym roku???
Robiłyście czy raczej kupowałyście???

***

Pozdrawiam i miłego tygodnia :)

8 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspanialy pomysl na kalendarz, nie dziwie sie ze dziewczynki zachwycone, ja rowniez w tym roku zrobilam kalendarz i zapraszam do obejrzenia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te jajka :) I takie dziewczyńskie :)
    Ja mam gotowca od zeszłego roku! Chodząc teraz do pracy nie ogarniam dodatkowych zajęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kochanie co roku wymyślam dziewczynkom coś innego i co roku uwielbiam oglądać szczęście na ich buźkach :)
      Pozdrawiam kochanie

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł, te jajka można wykorzystać już całkiem niedługo :)

    OdpowiedzUsuń