Strony

wtorek, 9 maja 2017

252. Lubicie słońce...?

...Bo my baaardzo.... 
Zawsze kiedy tylko mamy czas i dopisuje pogoda to korzystamy na maksa.
Dokładnie tak jak dziś :)

***

Pogoda jest przekorna. Jak czytam wasze blogi to piszecie, że w Polsce jest chłodniej. Za to u nas wiosna na całego. Nareszcie :)
Pisząc teraz posta zegarek wskazuje godzinę 4:18pm, a jest tak cieplutko jakby słonko dopiero miało się budzić i rozpoczynać dzień.
Cały dzień spędziłam dziś z dziewczynkami na dworze. Najpierw z Amelką, bo Andy była w szkole, a teraz kiedy Mela śpi my korzystamy z ciepełka z Andy :)



 Początkowo dzień zapowiadał się dość chłodno, termometr wskazywał tylko 15℃. Ale ja już nauczyłam się, że jeśli na wyspach nie pada deszcz to trzeba korzystać i spędzać czas na dworze :) Tak więc ubrałyśmy się z Melką nieco cieplej i rozpoczęłyśmy dzień :)



Jednak nic mylnego, bo dosłownie po pół godzinie musiałyśmy się rozbierać :)
Zrobiło się tak fajnie cieplusio :)
Zafundowałyśmy sobie więc z Melką dłuuuugi spacerek...


A to już zdjęcie z naszego tarasu :)
Mela kombinowała co by za numer tu na stole wykręcić :)


Po intensywnym przedpołudniu Amelka zasnęła... co jej się od miesięcy rzadko kiedy zdarza :)
Ja odebrałam Andy ze szkoły i nawet lepiej, że byłam sama, na spokojnie mogłam się skupić na Andy.
Zawsze drżę jak jedzie rowerem a dziś właśnie wracała ze szkoły na rowerze :) Obiecałam jej to już rano więc jak się powiedziało A to trzeba było powiedzieć i B :)


A tu już plażing podwórkowy hihihi
Mela nadal śpi, tatko się uczy (jutro ma egzaminy) a my dalej korzystamy :)


 Ok kochani, tak to właśnie u nas mijają spokojne ciepłe dni :)
A jak to jest u was????
 
***

Idę sobie teraz zrobię kawkę i przyniosę książkę... Może uda się jeszcze spokojnie poczytać choć trochę :) Bo potem czeka mnie nauka pisania z Andy :)
Buziaki i pozdrawiamy wtorkowo :)

11 komentarzy:

  1. Oj Kochana tylko Wam pozazdrościć pogody. Piszesz tylko 15 stopni :P a u nas nie pamiętam kiedy było aż tyle :*
    Buziaki :*****

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas tylko 5 stopni na plusie, a nocą przymrozki więc zazdroszczę Wam tego ciepła, super z Ciebie Mama tak trzymaj pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak chcę się nam pogody !! I to bardzo !n Zazdroszczę pogody i miłego spacerku :)
    Zapisałaś się u mnie do zabawy :) Cieszę się bardzo > Może coś Ci się szczególnie podoba to napisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że ta wiosna już zagości u nas na dobre! :)
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty masz w sobie tyle słońca bez względu na aurę. Buziaki dla dziewczynek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne fotki :) Pozdrawiam Was dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te Twoje królewny,a słońce bardzo lubię i ciesze się, że w końcu do nas zawitało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ostatnio słońce przygrzało nawet. :) Śliczne pozytywne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję dziewczyny :)
    Od tamtego czasu było wiele dni chłodnych i deszczowych ale na szczęście już wróciło słońce hihihi I oby zostało z nami na dłużej :)
    Pozdrawiam was wszystkie :)
    Buziaki ze słonecznej Anglii

    OdpowiedzUsuń