Strony

środa, 28 września 2016

234. Uczennica

Nie pamiętam kiedy ostatnio zaglądałam na bloga... Tęsknię za Waszymi postami i za Wami. Jednak ostatnio tyle się dzieje, że normalnie tego nie ogarniam.
Do tego wszystkiego najbardziej odczuwam dyskomfort mojej chorej ręki :( Ale o tym w kolejnym poście, obiecuję obfitą relację :) Od razu się usprawiedliwię - jestem na prochach przeciwbólowych więc jak post będzie mało logiczny wybaczcie :)))


***


Dziś moi mili blogerzy tematem numer jeden jest moja pierworodna
Muszę się pochwalić, że oficjalnie mam w domu uczennicę :)
Andrea zaczęła szkołę 8 września i tak dzień w dzień, bez sobót i niedziel oczywiście, wstaje rano i zawsze z uśmiechem wita swoją panią i szkolnych przyjaciół. Jestem mega szczęśliwa kiedy widzę moje dziecko takie happy.
Andy to rezolutna dziewczynka ale odkąd zaczęła chodzić do tej szkoły zaszły w niej ogromne zmiany. Dużo więcej rozumie i stara się mówić po angielsku. Zazwyczaj kopiuje panie ale to duży krok do przodu :) Poza tym ciągle opowiada o zabawach z dziećmi. A dziś pierwszy raz nazwała jedną z koleżanek swoją przyjaciółką. Aż mi się łezka zakręciła w oku. Pamiętam, że moją przyjaciółkę też poznałam w jednej z pierwszych klas w szkole i ta przyjaźń trwa do dziś :)


Powiem Wam, że ciężko było jej wytłumaczyć dlaczego szkoła jest nieczynna w soboty i niedziele hihihi Nie wiem czy to dokładnie zrozumiała ale ostatni weekend nie było tyle krzyku co poprzednio, że 'Tato wieź mnie do szkoły!!!' Oj trzeba ją było zobaczyć w akcji...


No to się pochwaliłam :)
A od jutra zaczynam nadrabiać zaległości w czytaniu Waszych blogów :)

Dobrej Nocki!

6 komentarzy:

  1. Matulleńku, pamiętam jak się urodziła, pamiętam jej pierwsze wakacje, które przechorowała, pamiętam pierwsze kroczki, a tu masz! Dorosła panna. Niech jej się dobrze wiedzie i Wam, Madziu, też. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia dziewczyny.Życzę samych sukcesów.
    Bardzo dobry początek edukacji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj szkoła bardzo zmienia. Moja córka po pierwszym roku bardzo się zmieniła, na lepsze, bardziej się otworzyła i buduje relacje z rówiesnikami :) Cudna na twoja Andy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu dziękujemy...
      Ty wiesz najlepiej ile szkoła daje radości naszym pociechom :)
      Buziaki

      Usuń